torsdag 25 december 2014

God Jul!

God jul alla härliga symänniskor!

Himmel vad jag stressade på med julklappsömnanden, det är inte klokt att jag hann. Och det mesta är inte fotat utan fick bli inslaget direkt utan att passera gå. Det blev pyjamaser till pojkarna, tröjor och inte minst en waldorfdocka och kläder till den. Kanske var det något mer men det minns jag inte nu.

Det som däremot fick mig att nästan råka ut för en härdsmälta var att paketet med presenter som jag beställt till min sambo inte hann fram till jul. Vad ska en sytok göra? Jo, hon börjar sy en t-shirt och gör ett tryck kl 21:30 den 22:a. Sen hann jag ändå ner på stan den 23:e och kunde köpa det som fanns i paketet som inte kommit fram ännu. Ja, det blev en liten härdsmälta där men en riktigt fin tröja blev det ändå tycker jag! Jag har ingen fancy utrusning så trycket blev lite grovhugget utskuret ur en plastficka. Mönstret kommer från Jenny Hellströms andra bok, Sy! Urban collection.

Det som inte syns på bilden är tigerkalsongerna från mitt tidigare inlägg, de är under jeansen nämligen. De sitter hur som helst väldigt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade förbi och ville lämna en hälsning!