måndag 2 mars 2009

Tunika till mig

Jag har äntligen börjat sy lite till mig själv igen. Och det är så roligt! I helgen testade jag ett mönster som finns i Ottobre woman 5/2008 och är ganska så nöjd med resultatet. Tyget kommer från Stoff och Stil och har små orange blommor på. Eftersom mönstret på tyget är lite spräckligt syns inte att det är små fina veck framtill och ett ok... Jag tror att det skulle vara fint om den var lite mer urringad, så det skall jag testa nästa gång. Fler tunikor i den här modellen kommer det att bli!

3 kommentarer:

  1. snygga blöjor å fin tunika, gillar modellen.
    Önskar jag också kunde sy nåt åt mig själv..

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är faktiskt riktigt roligt att sy till sig själv, har insett att det inte är lillkillen som behöver kläder nu, utan jag...

    SvaraRadera

Tack för att du tittade förbi och ville lämna en hälsning!